بیماری کلیه با کراتینین 8.1 نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه با کراتینین 8.1 نیاز به دیالیز

بیماری کلیه با کراتینین 8.1 نیاز به دیالیز؟ در واقع، برای بیمار با کراتینین 8.1 و علائم جدی آنها باید دیالیز به موقع به آن نشانه ها و از بین بردن طولانی طول عمر خود را. با این حال، دیالیز است تنها گزینه و نه بهترین گزینه برای بیمار به بیماری کلیوی نیست، در صورت امکان آنها می توانند یک درمان موثر را انتخاب کنید برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

چگونه می توانید بیماری کلیه با کراتینین 8.1 جلوگیری از دیالیز؟

برای درمان این بیماری، اول، ما باید برای جلوگیری از التهاب در کلیه. که مشکل نیست. بسیاری از طب غربی و طب چینی می تواند این اثر دست وجود دارد. با این حال، کافی نیست. سرکوب ایمنی خود را به ما آسان است به عفونت خواهد شد و این بیماری آسان به عود است. بنابراین، ما باید گام دوم، است که از بین بردن ماتریس پیچیده سلولی و فوق العاده ایمنی در کلیه.

برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، آنها را تقسیم و تخلیه آنها را از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس ایمنی سلولی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان تخلیه است.

مهم ترین چیز این است برای تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. این مرحله سوم است. برای تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز. با این حال، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین متصل شونده به رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر است. در طب چینی، گیاه میکرو چینی همچنین می توانید اثر تصفیه خون دست یابد.

بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی با creatinie 8.1 شما می توانید دیالیز تحت کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اجتناب کنند. اگر شما می خواهید را به این درمان و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: